راه های کمتر هزینه برداشتن نماشویی ساختمان
نوشته شده توسط : admin

برای اینکه نماشویی ساختمان کمتر هزینه بردارد چه باید کرد؟ نماشویی ساختمان از مواردی است که که باید در هر سال حداقل یک بار انجام شود اما اگر بخواهیم برای مدت بیشتری عمل نماشویی ساختمان خود را به تعویق بیندازیم و در هزینه های خود صرفه جویی کنیم باید بعد از شستشوی نما از مواد نگه دارنده که مقاومت نما را نسبت به جرم و آلودگی بالا می برند استفاده کرد. اما این نوع مواد نگه دانده چه موادی هستن؟ موادی مثل نانو که جزو مواد نوین نگه دارنده بسیار قوی محسوب می شود که تا مدت حدودا ۳ سال کار نماشویی ساختمان شمارا به تعویق می اندازد و باعث مقاومت بیشتر ساختمان شما نسبت به جرم و آلودگی می شود، مواد نانو شاید هزینه بر باشد اما بسیار به صرفه خواهد بود. از دیگر مواد نگه دارنده که بعد از نماشویی ساختمان باعث محافظت طولانی مدت از نما می شود رزین است که بیشتر برای نماهای سنگی استفاده می شود و باعث می شود سیاهی و جرم تا مدت زمان زیادی به سطح نما نفوذ نکند و نماشویی ساختمان به مدت ۲ الی ۳ سال به تعویق بیوفتد. برای اینکه بتوانید کار نماشویی خود را به بهترین نحو انجام دهید بهتر است قبل از شروع کار با تیم مشاوران نماشویی ساختمان کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را بپرسید و با خیال راحت نماشویی ساختمان خود را انجام دهید.

 

چه روش هایی هزینه های شمارا در کار نماشویی ساختمان افزایش می دهند

به کار بردن روش های سنتی در نماشویی ساختمان مثل استفاده از داربست هزینه ها را بیشتر می کند و حتی مدت زمان نماشویی ساختمان را نیز زیادتر می کند، این در حالی است که روش های نوین در نماشویی ساختمان مثل استفاده از راپل و ماشین های بالابر، مدت زمان شستشو را کاهش می دهد و در هزینه ها نیز صرفه جویی می کند. حتی به کار بردن دستگاه های پیشرفته همچون واتر جت و واتر سند بلاست و مواد شوینده کاربردی در نماشویی ساختمان، بر روی هزینه ها بسیار موثر است و می تواند به کاهش یا افزایش قیمت نماشویی تأثیر زیادی داشته باشد، برای این که از هزینه های کلی شستشوی نما مطلع شوید می توانید وارد سایت کارویس شوید و از تمام قیمت ها و تخفیف ها اطلاع پیدا کنید.

 

استفاده از تعرفه ها و تخفیف ها ی شرکت کارویس

تعرفه ها و تخفیف ها در هر شرکت متفاوت است که بسیار متاثر از اهداف و ماموریت های آن شرکت می باشد. مثلا در شرکت کارویس نوع هدف بدین صورت است که ساختمان های شهر با نماشویی ساختمان بتوانند جان تازه ای بگیرند و شهر فضای بهتری را پیدا کند. البته اولویت شرکت کارویس با ساختمان هایی است که کار فرهنگی، هنری و اجتماعی می کنند و برای این هدف با قرار دادن تعرفه ها و تخفیف های مخصوص به شهروندان عزیز باعث کاهش هزینه های شما شده است.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

راه های کمتر هزینه برداشتن نماشویی ساختمان





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: